poniedziałek, 14 listopada 2011

Ślęża - Skalna Perć

Trasa - Przełęcz Tąpadła - Skalna - Olbrzymki - Ślęża - Rozdroże pod Kamiennym Krzyżem - Sobótka




Długi weekend mimo wcześniejszych planów wyjazdowych zmarnowaliśmy siedząc w domu, dlatego też ostatniego dnia w ramach protestu ;) wybrałam się z koleżanką na Ślężę. Elegancko autobusem z Wrocławia 45minut i jesteśmy na miejscu.
Wybrałyśmy szlak niebieski od Tąpadły - wg mnie najciekawszy szlak na szczyt, poprowadzony przez zespół przyrodniczo-krajobrazowy "Skalna", więc jak ktoś lubi wspinanie po kamieniach, nawet na takiej niskiej Ślęży znajdzie coś dla siebie
pogoda dopisała, połowa listopada a ja w krótkim rękawie :)
i skały, na żywo trasa prezentuje się o niebo lepiej, niestety aparat nie potrafi wszystkiego pokazać

Z daleka widać już kościół, wieżę nadawczą i wieżę widokową

A z wieży widok przepiękny: doliny we mgle, tylko wierzchołki gór wystające 


coś wspaniałego!

[i co muszę zauważyć- na wieży zero wiatru, co się rzadko zdarza]

Schodziłyśmy czerwonym szlakiem do Sobótki. Zdjęć już jednak nie robiłam, bo wchodząc na wieżę przydzwoniłam w głowę (za dnia zobaczyłam gwiazdy) i długo bolało :(

podglądowa mapka trasy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz